lørdag den 27. december 2008

Tusind tak allesammen

Se alle de lækre ting jeg har fået i min julekalender de sidste dage den kørte.
Tusind tak til alle i gruppen, det skal helt sikkert blive brugt.




Og tak til Sniksnak, som gave min nodepapir og søde små Jesse James noder i juleaftensgave.

Det var rigtig sjovt for børnene også, for de skiftedes til at vælge en gave til mig og den der ikke valgte, fik i stedet lov at åbne gaven, mens vi alle spændt så til. Så god familieunderholdning :-)

Kan I nu have et godt nytår allesammen. Jeg når nok ikke at få skrevet mere i år, for jeg har så travlt med butikken.

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Du har da godt nok fået nogen rigtig dejlige ting i den kalender :)
Osse et rigtig godt nytår til dig - glæder mig til at følge med på din blog i det nye år :)

Cowgirl sagde ...

Lækre gaver du har fået i din scrapkalender - jeg glæder mig også hvert år til at deltage. Det er så spændende hver dag at åbne de pakker og se hvad der gemmer sig indeni.