onsdag den 18. februar 2009

Velkommen hjem min skat ;-)

Det er selvfølgelig min nye QuickKutz Silhouette jeg snakker om ;-)




Endelig tog jeg mig sammen og fik købt en (godt hjulpet på vej af et ualmindeligt godt tilbud). Der fulgte dette med selve maskinen:





Instant access to fifty tags, shapes, words and 3D templates that are included with the Silhouette.

+ $25 download card!!!

Derudover købte jeg 2 ruller vinyl og en Holly Gift Set Box





Jeg GLÆDER MIG til at skulle lege med den !!!

3 kommentarer:

troll13 sagde ...

Tillykke med dit nye legetøj, den skal du nok blive glad for ;o)

Charlie sagde ...

Til lykke med det nye familiemedlem - spændende at se hvad du får lavet på den. Jeg har måttet sande at jeg var så tidligt med på vognen med alle de manuelle maskiner og stadig er så glad for dem at jeg ikke ryger på Silhouette-vognen, men smart kan jeg godt se det er. Dog frister der mig ikke så meget fordi jeg bruger meget tid ved en PC allerede og derfor NYDER at dimse på gammeldags måde - derfor er digi-scrap heller ikke lige mig.

Peggy-Sue sagde ...

Hej Bitten
Tak skal du have og selv tillykke med det nye "familie medlem". Det er da nogle lækre programmer du har med - jeg selv røg på cricut vognen :)